Szkolenie

Work-Life Balance
zachowanie równowagi między pracą i życiem osobistym

Warsztat poświęcony jest zagadnieniom związanym z efektywnością i poczuciem sensu zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym. Szczególnie we współczesnym świecie problem ten jest bardzo aktualny. Na warsztacie odpowiadamy m.in. na pytania:

  • Co w praktyce wpływa na naszą efektywność i lepszą jakość naszego życia?
  • Dzięki czemu poprawiają się nasze relacje i co sprawia, że rozkwitamy zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym?

Program szkolenia:

  • Work– life balance czym jest a czym nie jest?
  • Prawdy i mity o tym jak zachować równowagę.
  • Ocena obecnej równowagi i satysfakcji życiowej.
  • Założenia, cele i rezultaty programów WLB (korzyści dla organizacji i jednostki).
  • Jak osiągnąć balans na co dzień- zasady well being.
  • Wzrost produktywności i satysfakcji dzięki zasadom efektywnego planowania.
  • Wypracowywanie priorytetów wg zasady „najpierw rzeczy najważniejsze”, czyli jak ustawić życiowy kompas, wyznaczać priorytety i konsekwentnie za nimi podążać?
  • Najczęstsze błędy zarządzania sobą w czasie i sposoby jak ich uniknąć.
  • Wielozadaniowość i mit produktywności.
  • Proste techniki na „oszczędzanie czasu”, czyli jak „zaoszczędzić czas” żeby mieć go więcej na to, co dla nas w życiu dla nas naprawdę ważne.
  • Jak podejmować trudne decyzje dotyczące życia prywatnego i zawodowego?
  • Algorytm podejmowania decyzji.
  • Koło życia w praktyce, czyli spojrzenie z „lotu ptaka” na swoje życie zawodowe i prywatne.
  • Moje cele zawodowe i prywatne. „Siatka celów” zastosowana w praktyce: analiza co mam, czego mi brakuje, co chcę zmienić, co zachować?
  • Ćwiczenia coachingowe zwiększające samoświadomość.

Korzyści dla uczestnika i organizacji

  • Większa równowaga i satysfakcja w codziennym życiu.
  • Poprawione relacje zarówno w pracy, jak i poza nią.
  • Wzrost produktywności, odpowiedzialności i zaangażowania.
  • Zmniejszony stres a w efekcie lepsza praca zespołowa i komunikacja.
  • Lepsze zrozumienie siebie, dzięki jasno ustalonym priorytetom i poznanym zasadom planowania i organizacji.

Poznaj nasze inne szkolenia: